Ha átgondoljuk mi is történt ez elmúlt hónapokban, akkor sok aspektusból felmerült az a kérdés, hogy fiú lesz vagy lány. Csak néhány példa. Mindenki ezt kérdezi elsőnek ha mesélünk a terhességről. Vagy, hogy milyen színű legyen az első kis ruha amit megvesszünk

Mindenkinek volt valami tippje erre vonatkozólag: Anita anyukája biztos volt abban, hogy kislány lesz. Nevezzük női megérzésnek.

Anita erősen úgy érezte, hogy fiúcska lesz. Ez is női megérzés, sőt már az előző ultrahangon is mintha valami pénisz kezdemény látszódott volna, Anita és az orvos is így látta.

Én is fiúra tippeltem, mert volt egy olyan városi legenda amiben hiszek. Még gyerekként hallottam az utcánkban. Két szomszédasszony nyomta a szokásos pletykálást, amikor a terhességre terelődött a szó. Utca szélességű egyetértésben voltak arról, hogy ha a szagokat nehezen bírja a kismama akkor fiú lesz. Ezt a beszélgetést véletlenül hallottam, s valamiért beleégett az agyamba, olyan erősen mintha valami professzor hozta le volna a nature magazinban kutatási eredményként. Mintha lenne bármi valóság alapja is. Anita nehezen bírta az illatokat. Tuti fiú lesz. Én, beismerem, bele is éltem már magam. Ha elképzeltem mit fog majd Ziggy csinálni ha kicsi lesz akkor mindig fiúcskát képzeltem oda. Nem mintha ennek lennek kiemelt jelentősége, de az én fejemben is (Anitáéban is) fiúként képzeltük el Ziggyt.

Ma voltunk újra vizsgálaton. Vártuk, hogy igazolódjon a véleményünk. S bizony meg is lett az eredmény:

Lányunk lesz.

Hogy is szokta a jól ismert navigációs szoftver mondani???

újratervezés....

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdokispapa.blog.hu/api/trackback/id/tr765802231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

panics 2014.02.06. 21:30:52

szupppi, leszámoltunk az orosz maffiával :)
süti beállítások módosítása