ismét itthon

Címkék: kórház élmény kispapa

2014.02.25. 21:34

A legfontosabb, hogy Anitát hazaengedték a kórházból. Ez a mai bréking news.

Végre itthon van. Pontosan két hete került be a kórházba. Hú de sokat nőtt Anita hasa is, és itthon a lakásban uralkodó káosz is ez idő alatt. Két hétig csak jöttem és mentem összevissza a lakás és a kórház között. Itthon romokban hevert minden. Mindig csak hoztam-vittem a ruhákat, dobozokat, könyveket. Tegnap este már elkezdtem összepakolni. Mégis a legfontosabbak legyenek rendben (tiszta ágynemű, rend  a tv nézős kanapén, tisztaság a konyhában). A többit majd alakítom.

A lényeg, hogy egy szép "krumpli" alszik most az ágyban itt mellettem. Keménység vagy macsóság ide vagy oda, az összebújás mégis csak az igazi elalvás előtti időtöltés. Ezt férfiként is el kell ismerni.

Végre újra hadrendbe állítjuk a micimackós hastámasztós alvós párnát. (ez is megér majd egy külön bejegyzést) Most kezd csak igazán munkája lenni. Egyre nagyobb a pocak amit meg kell támasztani. S egyre nagyobbak a rúgások is oda bentről. Most már kívülről is érezhető egyértelműen. Sőt az erősebbek mozgások ijesztően nagynak tűnnek. Mintha verekedne Emma. Eddig alig éreztem, most meg már a mozgás ereje, iránya, felületi eloszlása is érezhető. Izgalmas és új élmény.

A szigorú pihenés még a következő hetekre ugyanúgy elő van írva, mint eddig a kórházban. Azért ez okoz logisztikai problémákat, de mindent meg lehet oldani. (pl: orvoshoz járkálás, bevásárlás, stb) De a legfontosabb, hogy a pihenéssel kerüljük az újabb vérömleny kialakulását. Erre addig van esély, amíg a méhlepény rossz fekvése nem múlik el. Ez pedig hetekbe kerül. Remélem most egy nyugis, lelassult pihenő időszaka jön végre a terhességnek. Jó lenne most még egyet szusszanni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdokispapa.blog.hu/api/trackback/id/tr875832914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása